UROREN kod infekcija urinarnog trakta

UROREN je kombinacija visokokvalitetnih standardizovanih biljnih ekstrakata u želatinskoj kapsuli, namenjen za žene koje pate od infekcija urinarnog trakta. Standardizovani ekstrakti tri biljke koje su uključene u proizvod, garantuju maksimalnu terapijsku i efikasnu koncentraciju svake od njih pojedinačno.

Poručite Online

Uroren je kombinacija visokokvalitetnih standardizovanih biljnih ekstrakata u želatinskoj kapsuli, namenjen za žene koje pate od infekcija urinarnog trakta. Standardizovani ekstrakti tri biljke koje su  uključene u proizvod, garantuju maksimalnu terapijsku i efikasnu koncentraciju svake od njih pojedinačno. Želatinska kapsula je potrebna kako bi se osigurala maksimalna apsorpcija i bioraspoloživost aktivnih sastojaka.

Osećaji prilikom infekcije urinarnog trakta mogu biti prilično neprijatni i iritantni – peckanje, nelagodnost i česti nagoni za mokrenjem, ponekad praćeni težinom, bolovima u krstima i temperaturom. Najčešće infekcije urinarnog trakta pogađaju bešiku (cistitis), urinarni trakt (uretritis) i bubrežne tubule (pijelonefritis). Svaka neblagovremeno i neadekvatno lečena akutna infekcija može se pretvoriti u hronični proces sa dugotrajnim i često teškim posledicama.

Danas se u mnogim standardima za lečenje i zaštitu od infekcija urinarnog trakta uključuju biljni preparati. Njihove prednosti su u tome što su tradicionalno dokazali svoju efikasnost, mogu se uzimati duže vreme bez navikavanja i pojave neželjenih efekata. Druga važna stvar je da prevencija i terapija upalnih procesa u urinarnom traktu obično zahteva dugotrajno lečenje i profilaksu (u roku od nekoliko meseci, a u hroničnim slučajevima i godinama), koja zahteva upotrebu efikasnih i istovremeno sigurnih proizvoda.

Takva formula, koja ispunjava zahteve za efikasnost, sigurnost i pogodnost za dugotrajnu upotrebu je Uroren:

• tri standardizovana biljna ekstrakta
  • želatinska kapsula
  • visokokvalitetna formula, razrađena i proizvedena u Nemačkoj

Sastav :

U 1 kapsuli U 2 kapsule U 3 kapsule
List breze (Betula alba L.), standardizovani ekstrakt 450 mg 900 mg 1350 mg
Gorka pomorandža (Citrus aurantium), standardizovani ekstrakt 100 mg 200 mg 300 mg
Brusnica (Vaccinium Macrocarpon), standardizovani ekstrakt 50 mg 100 mg 150 mg

Pomoćne supstance: emulgator – biljni magnezijum stearat

Preporučena dnevna doza:

• Odrasle osobe: 1 do 3 kapsule Uroren dnevno.

Efekat Urorena se pojačava povećanim unosom tečnosti (za odrasle osobe – 3 litre dnevno)

Trajanje primene: za optimalni efekat preporučuje se uzimanje proizvoda od 3-6 meseci. Dodatak ishrani.

Pakovanje: 30 kapsula

Nemojte koristiti tokom trudnoće, dojenja i kod dece mlađe od 6 godina. Nemojte koristiti u slučaju preosetljivosti na bilo koji navedeni sastojak. Proizvod je dodatak ishrani. Ne prekoračujte preporučenu dnevnu dozu. Proizvod nije zamena za raznovrsnu ishranu. Držite van dohvata male dece. Nemojte koristiti nakon isteka roka upotrebe.

Skladištenje: Na suvom mestu na temperaturi ispod 250C.

Korisne informacije:

STANDARDIZOVANI EKSTRAKT LISTA BREZE (Betula alba L.)

Brojne studije su pokazale da ekstrakt lista breze ima diuretičko, antiinflamatorno, antimikrobno dejstvo i dejstvo na povećanje sekrecije mokraćne kiseline. Diuretičko delovanje ekstrakta lista breze pomaže ubrzavanju izlučivanja tečnosti bez narušavanja ravnoteže soli u organizmu. Diuretički efekat je blag, ali efikasan kao pomoć u otklanjanju otoka različitog porekla bez iritacije urinarnog sistema i bubrega. Diuretičko delovanje je posledica sadržaja flavonoida u ekstraktu. Protivupalno i antimikrobno delovanje ekstrakta lista breze pomaže u sprečavanju razvoja procesa upale u urinarnom sistemu suzbijajući razvoj patogenih mikroorganizama. Povećanje izlučivanja mokraćne kiseline, smanjuje rizik od nastanka bubrežnog kamenca.

STANDARDIZOVANI EKSTRAKT BRUSNICE (Vaccinium Macrocarpon)

Vekovima su Severnoamerički Indijanci koristili brusnicu kako za lekove tako i kao hranu. Još pre 300 godina, Indijanci su koristili ovo voće za zarastanje rana i ublažavanje bolova. Danas je brusnica poznata po svojim mnogobrojnim zdravstvenim efektima. Posebno je važna sposobnost američke brusnice da sprečava infekcije urinarnog trakta, zbog svog jedinstvenog antibakterijskog dejstva. Studije Američkog lekarskog udruženja pokazale su da ekstrakt brusnice (zahvaljujući proantocijanidinima koje sadrži), blokira prianjanje bakterija (izvora infekcije) na epitel urinarnog trakta.

Proizvođač: PG-Naturpharma GmbH, Am Gewerbering 4, 83533 Edling, Nemačka

Uvoznik: Dr. Werner Pharma d.o.o., Zire Adamovića 10b, Zemun, Srbija